You are currently viewing Deși nu au terminat prima șosea de centură,  au abandonat-o și pe a doua

Deși nu au terminat prima șosea de centură, au abandonat-o și pe a doua

  • Post author:
  • Post published:iunie 3, 2022
  • Post category:GAZETARII

Deși nu au terminat prima șosea de centură, au abandonat-o și pe a doua.

Este vorba despre politicienii români care nu pricep o iată din ce se întâmplă în România.

În 1990 românii sperau la o schimbare, credeau ei că le va fi mai bine la ei în Țară, acasă.

Nu a fost să fie așa, a conducerea țării a venit o rețea organizată infracțională și care a reușit să își aservească în totalitate un stat. Mafia are astăzi statul propriu, iar românii nu se mai bat astăzi cu Ungurii , Austriecii sau cu Nemții, astăzi Românii trebuie să se bată cu mafia locală. Într-un război clasic îți cunoști adversarul, astăzi adversarul este ascuns iar poporul nu mai știe cine este cu adevărat inamicul.

Nicolae Ceaușescu a reușit să construiască în jurul Bucureștiului o șosea de centură pentru acele vremuri în care circulația cu mașina reprezenta un act nobil.

Prin anul 2009 au înțeles unii politicieni români că fără o șosea de centură adevărată, de tip occidental, în regim de autostradă, Bucureștiul se va sufoca.

Și așa a fost să fie: Bucureștiul astăzi sufocat.

Vorbim despre 70km de autostradă care ar fi trebuit să înconjoare Bucureștiul.

Au trecut mai bine de 13 ani și astăzi este mai rău decât atunci. Nici 10% din această autostradă nu este realizată.

Pe majoritatea tronsoanele lucrările sunt începute dar nefinalizate.

Constructorii străini au încasat avansurile și apoi au falimentat firmele. O parte dintre ei au revenit și au repetat procedura, uneori s-au și judecat, așa că statul român a fost de două ori păgubit.

Sunt zone unde lucrările nici nu au început. Sunt alte zone unde lucrările au fost începute și apoi au fost abandonare și acestea sunt majoritatea. Sunt zone unde lucrările sunt aproape gata și se circulă deși acestea nu au fost recepționate.

Și acolo unde pare că s-a făcut ceva lucrările sunt de proastă calitate și deja au început degradările.

În acest timp China a reușit să construiască 150.000 de km de autostradă iar India reușește astăzi să facă 23 km de autostradă în fiecare zi.

Ce face România? Absolut nimic, își alungă cetățenii din țară, la muncă în afara României cu un singur scop: să trimită bani acasă pentru ca politicienii să se lăfăie.

Distribuiți articolul!