Ads 6 Google account (silviu.tanase.timpul@gmail.com) Privacy Terms 1 / 2 Alert Remember to publish your GDPR message using a Google-certified CMP to continue showing AdSense ads on your site in the EEA and the UK. If you don't publish it by January 16, 2024, we'll publish one for you. Code generator Ad created, now place the code Copy and paste the ad unit code in between the tags of your pages Place this code where you want an ad to appear. Do this for each individual ad unit, on every page. It usually takes a few minutes for ads to appear on the page but occasionally it can take up to an hour. See our code implementation guide for more details.
ȘTIRI

Ideea că autostrada Ploiești- Brașov se poate face în parteneriat public-privat arată că politicienii vorbesc prostii

Nici o autostradă nu s-a făcut în această formă în România și nici nu se va putea vreodată. De altfel sistemul actual de autostrăzi a fost gândit pe o plată globală anuală din moment ce statul român din banii românilor a construi autostrăzile. Nu poți fi impozitat de două ori, dar nici nu trebuie să plătim de două ori un lucru care deja ne aparține.

Distanța rutieră între Ploiești și Brașov este undeva la 70 de kilometri.

În Europa prețurile de construire a autostrăzilor variază între 3 milioane și 8 milioane pe kilometru în funcție de complexitate.

Luând în considerare datele de mai sus putem stabili că autostrada Ploiești- Brașov ar trebuie să ne coste maxim 560 de milioane de euro. Cam cât am dat pe 30 de avioane F16 vechi de vreo 40 de ani.

Luând în considerare că numai în ultimei doi ani guvernele USR și PNL, apoi PNL și PSD s-au împrumutat cu vreo 40 de miliarde de euro, putem spune că nu e mare lucru ca să identificăm chiar surse proprii pentru a putea construi acest drum.

Anual dăm pe pensii speciale aproximativ 2,5 miliarde de euro.

Deci, după cum vedem, bani sunt pentru construcția autostrăzii, numai voință de a nu fura trebuie să existe.