Cum să nu fii impresionat? PNL, din „grija” pentru informarea publicului, a decis să „investească” 100.000 de euro doar la revista Newsweek pentru articole „obiective” despre AUR. Și asta e doar o mică parte – milioane și milioane de lei se scurg anual din buget către televiziuni și publicații care „reflectă realitatea” conform intereselor PSD și PNL.
Presa românească, „campioana independenței,” stă la coadă pentru fondurile de la partide. Newsweek, Antena, B1TV, toate astea nu sunt decât platforme „neutre” și „neinfluențate” de bani publici. Niște „jurnaliști” care își vând principiile pe câteva zeci de mii, numai bine să facă loc mesajelor de partid.
Și strategia PNL nu se oprește aici. Ca să-i „educe” pe români, fiecare articol, fiecare emisiune e folosită pentru a-i „convinge” că trăiesc „minunat,” că sunt pe calea „succesului.” Realitatea, desigur, spune altceva, dar propaganda lor zilnică îi ține liniștiți pe oameni.